måndag 15 oktober 2012

HÖÖÖÖSTLOV SNART!♥

Heeii(:
Nu har jag läst på hussa provet, så jag borde kunna allt nu! ^^ yeii!
Nåja så jag skall nu snart laga ngå kiva me mina naglar men dom e så korta så... Men nog blir de säkert ngå kiva (: Jag kan laga bilder sen kanske.♥^^ De beror på hur de nu sen blir!Nåjuuuu men här kommer nu planerna på höstlovet asså vi blir nu på onsdag lediga såå : Torsdag-Söndag !

Torsdag - Bio♥Step up Revolution , med Minea & Soffi (:
Fredag - Till Talinn med familjen (vi far på morgonen och kommer hem på kvällen^^ men jag har aldri vari dit såå ♥)
Lördag - Jag och min syster har vårt vuxenkalas♥ (Tillsammans liksom :)
Söndag - FINKSA PROV ♥, LÄSNING...-.-

Hihi lite insprering♥
OCH SÅ UNDRA JAG OM NI VILL ATT JAG SKALL HA ETT VIDEOINLÄGG? ♥
Det blir nu sen typ från skala till 1-10 så e kvaliten typ 5? ^^
Men ha det bääääst! (:
Puss / Micki ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar