måndag 8 oktober 2012

Skola -.-

Heei♥
Jag skulle verkligen inte nu orka fara till skolan.. Men jag måste så! Men jag missar typ dubbeltimme kemi för jag skall o ta röntgen och så lägger dom väl nytt gips på benet? Så de har jag kl.10.45 till läkaren och 11.15 har jag röntgen så jag missar lite timmar kanske! (; Hahah nu är det roligare att fara till skolan! ♥
Men asså veckoslutet har varit rätt skönt, de har varit som ett veckoslut skall vara! If u know what i mean? ♥ Alltså jag har bara typ kollat på filmer & solsidan och så har jag läst super mycket på Historia provet som vi har imorgon! Så helt skönt. Men nu har jag en tråkig 5 dagars skolvecka framför mig..-.- Inte roligt♥ (: haha! Jag kommer nu att ta ett foto på mig från webbcameran så de blir säkert inte väeldens bästa kvalite (: Hoppas att ni får en bra dag!♥
Hahah.. Kvalite 5% kanske♥

Puss / Micki (: ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar