fredag 5 oktober 2012

Standing in the hall of fame ♥

Heisan!♥
Här kommer lite fakta om lilla underbara jag! (-:
♥ Jag är en finlands-svensk tjej♥
♥ Jag bor i Finland men vill flytta till SVERIGE;P♥
♥ Jag spelar innebandy♥
♥Jag har en storasyster,lillebror o mamma & pappa!♥
♥Jag har en hund och en kanin♥
♥Jag har nu brutit mitt ben..♥
♥ Jag är snart 13 år(jag fyller 28) ♥
♥Jag är beroende av iphone skal(hihi)♥
♥ Jag älskar sötsaker t.ex:choklad,kaka,chips o.s.v♥
♥ Jag har en Samsung Galaxy XCover & snart får jag en Ipod touch 8 gb (från jultidni...)♥
Där var allt ni behöver veta om mig!Nu kommer 3 saker ni skall veta om bloggen!♥
☻Jag har största delen av fotona från we♥it☻
☻Jag skriver mest om mitt liv☻
☻ Jag har inte mycket bilder på mig typ 50 %♥ ☻
♥Facebook♥ bild på mig ! (:
Ha det bääst underbara läsare! ♥
Puss Mícki (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar