lördag 17 november 2012

Hatar att vara sjuk -.-

Heisan!
Förlååt förlååt att jag inte har bloggat sen onsdag! Asså jag har typ varit sjuk nu hela veckan men liksom bara typ flunssa, inte feber så jag har nog varit i skolan men jag har ingen röst ;( Men idag så var pappa & nicke hela dagen typ borta för dom var på innebandyturnering! Men mamma,jessi o jag var och shoppa och jag gjorde ett collage på vad jag köpte! Efetr det så var vi till mäkkin o sen så for vi ennu till Expertti o så köpte mamma en iphone 4S åt henne...Höh ja vill å ha en (;; Sen så har vi ätit egen pizza så vi gjorde allt själv, och det blev jätte gott ! :3 Och annat extra har jag inte typ gjort. Jag äter nu godis och kollar på The Holiday med mamma & Jessica ! Super romantisk och söt film. Men ha det bra och jag försöker att krya på mig!
Puss/Micki (:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar