onsdag 7 november 2012

Tralallaa här är jag ♥

Hei♥
Förlåt att jag inte har bloga nu i veckan sidu jag har övat på prov och igår så orkade jag inte! Men asså på måndag så hade jag först modda & dubbeltimma kemi och efter maten då kl.12.30 så kom pappa och söka mig och så for vi till sjukis för att ta bort gipse och att ta nån röntgen foto. När vi då hade vänta typ en timme så tala hon nu allt möjligt o sade att jag inte mer behöver ha gips! Jag blev så sjukt glad men de har nog värkt lite i helen?Jag vet inte alls varför men. Och så på tisdag så hade vi kemi-prov och det gick helt bra jag tippar att jag får 8-9? Och så fick jag också ut mit religions prov och där fick jag 9- ! Yeeah buddy, så nöjd över mig själv! Och sen igår så var jag o kolla på våra träningar i AE -skolan och de vart rätt skoj! Idag så ska jag väll bara chilla och njuta av att vi inte har prov på liksom 3 veckor ! Och så skall jag säkert läsa min bok, jag började redan i skolan att läsa Hungerspelen del.2 Alltså Tappa eld, och den verkar aawesome♥
Men det var allt jag hade på hjärtat, så nu kommer lite we♥it bilder!
LEHAPPY » November Photo Diary.
Je bent niet de enige die.. herfst & winter editie #2 - Girlscene
Tumblr
Puss/Micki♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar