torsdag 22 november 2012

Livet vore inte det samma utan dej.

Hei (:
Nu ska ni inte tro att jag typ saknar någå  elr så men asså jag kom inte på en rubrik! Men ja idag så var jag nu i skoolan från 8-14 o sen så hade vi nu hantta x3 ,engelska,geografi och teckning. Efter skolan så kom Soffi ti oss och vi had nu rolit och va ut o fota o sånt! Sen så Soffi for typ 17 o sen så förde mamma mej ti Aurora och så hadd ja träningar! Eller jag var o kolla när dom hade match mot 00- pojkar.. Vi förlora 4-3! Myyysiit.. ^^ Men efter de så har jag typ bara gjort läxor, en hel del åxå och sen så var jag just i duschen o snart sooova ♥ Men jaaa imrn så har jag skoldag från 8-15 och sen så typ 19 tiiden så kommer Minea övernatten ti mj (: Vi kollart säkert bara på Twilight för jag har bara kollat 1:a 5Twilighten ! Och på veckoslute så far vi kanske ti typ Itis elr jumbo men de e int ennu säkert ♥ Jag skall försöka ennu blogga imrn när Minea är häär men annors så, Ha ett bra veckosluuut ♥
Här kommer nu bilder nä ja o Soffi va ute och fota!










Puss/Micki ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar