torsdag 8 november 2012

It´s thursdag awesoome (:

Heeii:-)
Idag har nu vari en perus dag från 8-15-.- Men asså vi fick ut våra kemma prov o där fick ja 8+ så de va nu helt semi bra! Och sen så på rellan så hadd vi knyytkalas, o så fick jag veta att jag fick 9 i kemma på betyyge(: Super prooud. ♥
Sista timman hadd v engelska som e jätte kiva, och där så sa hon att jag får 8 elr 9 i enkku (:: Yeijh! Och sen så sa och åxå att jag,Natalie & Emmi så vi ska byta engelska grupp, till en mer typ kreativ grupp. Så från och med nästa periord så har jag med 7B engelska med Asi (: Och diiit i 7B så dii e alla Sandra, Nea & Janita ♥ woop wooop supeer glaaad!
Nu kommer bbilder på mina vänner♥:

We’re beautiful like diamonds in the sky
his voice, his eyes
Oij de blev en rätt lång lista.. ♥
Puss/Micki ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar