söndag 2 december 2012

Christmas feeling !

Hei <3
Idag har inte typ gjort nånting alls(; nåja igår så på kvällen så kolla ja ensam helt forever alone i mitt rum ppå Starstruck världens bästa film de e typ disney chanel film och super(:: de e liksom komedi & romantik! Jag for o sova sen nä filmen va slut så typ 22 rätt tidigt men jag var rätt trött så!! Jag sovde faktiskt på golvet med fullt av dynor & filtar, myyyysit!! Jag vakna 9? Sen åt jag morgonmål och så kolla ja på typ 5 avsnitt av A.N.T farm och så kolla jag 2 avsnitt av PLL <3 Och btw jag kollade med ipaden för vi har fått Netflix (:::: de e jätte bra jag rekomenderar verkligen! Annat jag har gjort idag är köpt lillajuls present år Soffi hihi, de är nu lite sent men endå(; Och så har jag nu gjort läxor och städa lite! Ska nu kolla på SOLSIDAN och dricka glögg och sen sleeep!!
Kram/Micki (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar