tisdag 25 december 2012

IPHONE 4S !!!!

Hei (:
Jag skall imrn lägga in lite bilder på vad jag fått & julen och så men jag bloggar nu med min nya IPHONE 4S !! Men asså vi fira jul med våra världens bästa kusiner,momi & kusinernas momi (; De var typ den bästa julen ever och vi var hos momi på morgonen o äta julgröt och jag fick mandeln^^ Nåja sen var vi ti julkyrkan & gravgården och kl.18 typ kom alla då och så åt vi o de va mumssigt! Tomten hjihi kom inte utan min kusin nattie & nicke var våra små jultomtar (; Vi börja öppna paketen först 21 så japp ! Jag fick nu;iphone,smink,hollister hoddie & tröja,choko,pengar,parfym & mycket annat mysit ! Igår somna vi 2? och vakna idag typ 9.30 (: Idag har jag bara chillat på förmiddagen och kusinerna asså dom som vi fira jul med dom kom tiill oss typ 18 och dom åkte hem typ 22 , nu så kollar jag,mamma & jessi på nån kärlek & komedi film på nerflix & jag letar åxå efter skal till min lilla gumma :3 Gud vad det här inlägget blev långt men hoppas att ni orkade läsa (; Här kommer nu lite bilder från ebay på vad jag troligen köper till min nya gulliiiiss !!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar