måndag 3 december 2012

Mysteriet på greve Holm (:

Hei(:
Jag kollade nyss på sveriges julkalender ' mysteriet på greve holm' helt rolig faktiskt (; Men nåju så här har den här dagen sitt ut:
Jag hadd skoldag från 8-14 o ja hade nu biologi,dubbeltimme modda,geogga,enkku & matta. Sen efti skolan for jag med soffi & cassandra ti subin o så va vi nu där ti 15 o sen så for vi ti seppälä o där köpt ja två nagellack (ja lagaa bild) o sen så for vi ti lindex & sen cittarn o dääär hitta ja vvärldens bästa fyynd!! Jag hitta Twilight aamunkoi osa 1 diiit fö 9,95<3!!!!! Ja ha int ennu kolla på sen men ja kollar säkert nåån daa i veckan elr veckosluute (: Sen så for jag ennu via salon33 o så to jag en frissa tiid ti nästa månda ! Sen gick ja hem o nu ha jag nu kollla några avsnitt av PLL o varit ute o spela lite säbä ^^ Och så ååt jag kycklingsallad :)
Men nu ska jag göra läxorna så ha det bäst!
Kram Micki(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar