tisdag 4 december 2012

I DONT WANNA DANCE WITH SOMEBODY!

Heieeii(:
Gissaa vaad imrn e de baaal (:: Ja e så exited fast ja e baa lite rädd sen att nån ful pojke liksom " bjuder upp een" :( Hahha ja e normaaal!!! Nåja men ja ha nu just kolla på twilight aamunkoi osa1 o den e sååååå braa!!! JAG ÄLSKAR DEN!!! Men de slutar så cpp:et :33 Nä hon öppnar ögonen o så kmr de ngå fans eftertexter.. Jag blee så arg nä de baa va ngå namn::( Men helt samma, ja har nu ba ett problem o de e de att ja har int ens ngå skor ennu o de e liksom imrn bal. Jag e lite i pisse! Men helt samma, veet ni vad jag sku nu vila va en vampyr(; sidu så sku man kuna springa så snabbt o man dör alldri(; Asså ja hoppas nu att int nån konsti männska läser de hä fö de sku va smått nolot.....
Men nåjaa nu ha ja bestämt mej att jag ska nu faa på torsda elr jaa nu här nåån gång fa o sii på twilight aamunkoi osa2 o tänk att de e liksom sissta filmen o sen så kmr de aldri nån twilight film mera. -.- Ja kmr säkert att pilla ihjäl mj dit på bion.. ^^ Men nu måst jag lacka naglarna och göra allt klart för imorgon<33
Puss pusss pussss !!! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar