onsdag 16 oktober 2013

Dagens outfit


Några outfits bilder från idag närjag var och fotade med arianna! 

Hej alla fina!
Spenderade den här unerbara dagen med arianna. Först var vi lite och fotade men fick iskallt så vi for till arianna, som bor i finnby om nån vill stalka, lol!
Sen så visade hon runt i deras mega hus, gård + ladugård! Och efter det så for vi ut och fota igen haha. Dom flesta bilderna är på hennes kamera och på hennes dator men jag ska fråga om hon kan skicka dom bästa till mej så kan jag göra ett inlägg med bara bilder fast senare. 
Men sen efter att vi hade fotat i en halvtimme typ så for vi in, åt mellanmål och sen satt vi på datorn och gjorde en ny blogg åt mej på blogg.se och lyssnade på musik, HÖGT! Men det var jätte kul och vi skrattade ihjäl oss haha. 
Ah men det här med nya bloggen. Jo alltså jag skulle alltid vilja ha blogg på blogg.se för jag tycker att den är mycket mer proffsigare, lol. + Att nu har arianna lärt mej en massa om att ändra utseendet på bloggen så jag kan allt! Men jag tänker inte berätta vad den heter utan bloggar nu i den så att där kommer lite inlägg och så och sen så berättar jag vad den heter sen. 
När jag kom hem sen från arianna runt sex så gick jag genast ut med Nanna i en timme och sen åt vi middag, biff, klyftpotatis & bernaisesås, muums ! 
Nu så sitter jag vi datan och redigerar bilder, ändrar lite på min nya bloggs utseende och lyssnar på lorde-royals. Helt bäst sång alltså !!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar