tisdag 1 oktober 2013

VARNING: Lång text om dagen!


Hej!
Som ni säkert läste på rubriken så kommer det nu en lång text om dagen, om ni vill veta så fortsätt läsa:
Jag var i skolan från 8.00-14.45. Första timmen var det prov. Finska prov. Mitt värsta ämne i världshistorian. Men konstigt nog så var provet urlätt och jag kunde nästan allt som är sjukt bra! Btw så läste jag typ inget igår på provet så jag trodde att det skulle gå åt rumpan men det gick jätte bra.
Andra timmen hade vi finska... Där så gjorde vi mest bara uppgifter. Sen hade vi lunch. Då satt vi alla jag, Soffi, Beli, Nea, Manna, Ellen, Ale, Alex, Klara, Minea och massa mer som stod vi bordet och så steg vi alla där vid bordet upp och så sjöng vi åt minea, yolonolo haha!
Sen hade vi engelska där kollade vi på några avsnitt av new girl (som jag förslog och alla älskade det, jej score) för vi fick inte gå vidare i boken för vi har gått igenom allt som vi ska redan.
Sista timmen hade vi ennu tillvals gymnastik och där spelade vi street basket som var väldigt kul.
Kom hem, åt, böt om och sen innebandy träning från 17-19.30 och det gick jätte bra. Nu så har jag gjort tre workouts och varit i duschen och sitter nu framför datan och lyssnar på 1D och läser bloggar. Ska just ta lite kvällsmål ovh sen läsa lite av min bok, "homecoming queen",best book ever, litterally!  
puss & kram ♥
suddig...SÅÅÅ BRA! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar