fredag 4 oktober 2013

The perfect friday night!

Heej! 
Åh alltså det här var nog den perfektaste fredagen nu på sistone!

Vi åt sen middag vid 19 och så tog jag en dusch och gjorde allt klart och sen kollade jag på avsnittet med popcorn & godis! Alltså det var sååååå bra jag kan inte ens förklara hur bra det var! Väntar så mycket till nästa fredag att nästa avsnitt skall komma! Tagga!! Men sen när jag hade kollat det så laddade jag ner lite musik. Jag brukar ofta ladda ner sånger från tvd, om man skriver typ vampire diaries soundtrack på yt så kommer det massa. Jag har redan typ 15 och laddade ytterligt ner 5 till till mobilen! De var sånger från det avsnittet jag kollade idag på! 
Men nu så snarkar redan alla för fullt så jag skall också försöka sova, godnatt puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar