lördag 5 oktober 2013

This fabulous saturday

Hej på er!
Idag så har den största dagen varit nåt med fotboll!
Jag vaknade 9. Hade sista fotbollsmatchen med -99 kl.12 och den vann vi 4-0 mot sibbo. Efter matchen var alla rätt ledsna att det var sista matchen med "hela -99"! Men sen så blev jag, Sandra, Allu och Janita och kolla för futuras damer hade match efter våran. Men jag kollade bara ena halvan och sen cykla jag hem! Tog en dusch, åt lunch, åt LÖSGODISET och kollade på americas got talent och sen gjorde jag mig klar och så och så cyklade jag tillbaka till bollplan för där var en turnering och akilles -99 pojkar hade match klockan fem så jag och allu och sandra kollade på den ( Allu & Sandra har båda pojkvänner som spelar där, och jag är single4life lol. Nej men man känner typ alla från det laget för alla är från ströhö eller lypa så)  och sen så blev vi lite där efter matchen men allu skulle sen med 18 bussen så sen cyklade jag och sandra hem och hon for också hem.
Hemma så åt vi middag och nu så har jag gjort en hallon smothie och sitter nu på datan och lyssnar på musik, läser bloggar och redigerar bilder som kommer i ett inlägg senare (smothien lol, alltid nåt ätbart...men hei smothien är nyttig)!
före matchen : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar