söndag 13 oktober 2013

SKRIVBORD




ändrade om lite på mitt skrivbord, i den lilla korgen har jag mitt dagliga smink. Och så har jag mina bosymistar: Sheer love VS & Crescent Bay hollister. Och sen lade jag hollister påsen också på bordet med den snygga killen (!!!!) + VS & Brandy Melville.
Jag skulle vilja ha en sån däran klädställning till mitt rum  --->
jag har ingen aning om varför bilden blev grå... Men man kan köpa sån vit på ikea för typ 10e !

Jag skulle så vilja ha en sån men jag har ingenstans att lägga den...

Men nåja jag ska försöka hitta nåt ställe att ha den på!
Nu så kollar jag på new girl och läser lite bloggar och ska just gå och sova. INGEN SKOLA NÄSTA VECKA! JESS, det är ju höstlov!!!Alltså en hel vecka utan skola och tidiga mornar, skönt ärdet enda ordet som beskriver det bra!

Nu lite kort om dagen.
Vi hade två första FM-matcherna idag och vi vann båda, 8-0 och 2-0! Sen kom jag hem redan tre och var så trött så jag gick och sova. Sen tog jag en dusch, åt och myste sen i mysklöder i min mysiga säng och kollade på de nya avsnittet av tvd. Så såg jag att The Originals serien hade kommit till swefilmer så jag kollade också på dom första avsnittena och det var också jäkla bra!(om du inte vet vad det är så det är en serie, dom "original vampires" från tvd så dom har fått en egen serie)
Sen på kvällen så har jag städat, varit på datan och ätit plättar!
puss & kram♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar