tisdag 8 oktober 2013

IM REALLY SORRY!

oij nej. 
När jag kollar på inläggen jag har nu senast gjort så har jag inte skrivit om dagen eller outfit post sen typ lördag... 
Så nu lite sådär kort om dom här tre dagarna. 
På söndag kommer jag i te ihåg vad jag gjorde, eller jo jag for ut och springa + workout och sen så minns jag inte och jag orkar inte börja tänka tillbaka... 
På måndag så var jag i skolan från 9.45-14.30, for genast till aurora och så hade jag innebandy träning. Kom sen hem for på 5,40km länk och sen duscha och äta.
Idag så hade jag skoldag från 8.15-14.45. Och så hade jag innebandyträningar 17.15-19.30. Och så for jag genast på en 6,30 km länk. Åt sen mat, tog en dusch och gjorde läxor och nu så sitter jag och dricker glögg och ska snart gå och sova för jag är dötrött nämligen...
Idag hade jag först andra timmen innebandy "uttagningar" där vi spelade typ hela tiden (vilket var tungt) och sen hade jag ennu gymnastik tillval. Hade ju träning + en rätt lång länk! 
Så mina ben är helt döda, lite väl mycket gjorde jag nog idag... 
Men nu så ska jag gå och sova, godnatt, puss & kram!

TVÅ DAGAR TILL SWIIIDEN❤️

okej jag har inga bilder på min mobil att lägga hit, förlåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar