onsdag 2 oktober 2013

Im the candy queen !


Jag var med mamma och nicke till K-Supermarket för dom hade 1kg lösgodis för 4€!!! Helt sick! Jag brukar få 250g godis men nu fick jag nästan 700g godis! Men nu är det bara att vänta på att det ska bli lördag!

Hej! 
Hade idag skoldag från 8.15-14.45. Hade sista timmen huslig ekonomi och där hade vi pizzaprov, min blev jätte god & fin och jag är stolt över mej, för jag var helt livrädd före "provet" att det skulle gå åt rumpan men det var inte så svårt faktiskt! Hade fotbollsträning 16.15-18 och kollade efter det på en innebandymatch där många av mina vänner spelar, dom vann den 5-1!! 
Kom sen hem, for med mamma och nicke och köpa lösgodis åt hela familjen, till lördag... Och sen så gjorde jag lite workouts och sen sånt vanligt. 
Nu så ska jag börja sova, imorgon börjar andra perioden och jag har ingen aning om vad vi har för timmar eller om vi har läxor tills imorgon... Puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar