måndag 3 juni 2013

A relationship is made for two. But bitches don't know how to count.

dagens ♥ //vita shorts = kappahl //hollister collage= hollister? //väska= england!
sööta soffi ♥ (solar)

det här är livet ! sol, godis & bästa vän ! ♥

peace 

vackra soffi ♥ hennes nya profilbild! 

 min nya profilbild ( : 

Heij! 
Har spenderat den här typ hela dagen med min bästa vän på hennes lande ställe som du ser på bilderna ovanför! Jessy skjutsade mig till hennes lande till kl.14 och var där till 21 typ! Före det var jag med min lillebror till biblioteket också.
På Soffis lande så simmade vi, solade, åt glass, fotade, grillade och cyklade runt på random vägar! Hade iallafall jätte roligt och kommer säkert att spendera mycket tid där! Fick också en ny profilbild på facebook som soffi fotade! Men nu så ska jag först läsa lite bloggar och sedan fara och sova, gunatt på er allihopa : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar