lördag 29 juni 2013

FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING!

Heij!
Förlåt helt jukt mycket för att jag ite har bloggat sen typ tisdag?
Här kommer kort om dagarna!
På tisdag kl. 12 kom soffis o söka mig och så var jag övernatten på hennes lnade till onsdag, kom hem sent på kvällen. Det var helt jätte kiva!
På torsdag så tränade jag och sen så har jag typ bara städat & sånt för min kusin och hans fru kom till oss från england! Jag fick två påsar skittles, lite annat engelskt godis, body shop grejer & ett ljus! Igår så var vi till tjärträsket och simma och sen hade jag futis träningar kl.16.45-18! På kvällen kollade vi film & var ute på terassen och åt jordgubbar!
Idag alltså lördag så vaknade jag 10 och så for jag & nicke till kvabas futisplan & träna lite futis, men vi var där bara typ 45 min för det brja spö regna ... Cyklade sen hem och nu så är jag på datan! Ha en fiin lördag, kram!




 // torsdagens outfit!
 //jag ändrade lite på hemskärmen, app: coco ppa! ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar