söndag 16 juni 2013

J A G ...

jag... älskar att fara till ikea, för att köpa möbler. KÖTTBULLARNA ! åååh gud det är världens godaste maträtt! love love love ♥
jag... spelar fotboll på fritiden och det är super kiva!                           fotboll 4 lifeee! 
jag... älskar att kolla på serier t.ex: Vampire diaries & Pretty little liars! 
jag... är världens gottegris, jag ÄLSKAR godis & skräpmat 
jag... är rädd för katter & stora hundar... hehe!
jag... vill sååååååå hääääär mycket flytta till USA eller Sverige!!! 
jag... hatar att fara till tandläkaren & sjukhuset!
jag... hatar människor som tror att dom är coola och också störande människor. 
jag... är alltid iallafall 3 gånger per dag på weheartit! 
jag... tycker inte om mycket mat, ogillar typ allt! Iallafall skolmaten, usch! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar