måndag 24 juni 2013

Midsommaren 2013!

Heij! På torsdag eftermiddag (16) så kom vi ner till lande som befinner sig i Vessö! Den kvällen hann vi inte göra så mycket men vi grillade lite korv och var i bastun & jag tog ett dopp. Fast det var iskallt för det var runt 15 • C .. Somnade där vid 12. 
Sen på fredag så vaknade jag 10 och så hade vi fisk lunch runt 15 och sedan biff till middag runt 21! Efter middagen så var vi i bastun (igen) och sedan klockan 00 alltså tolv på natten for vi till grannarna för dom hade kokkobrasa! Där så grillade vi korv & marshmallows och talade och lyssnade på sommar musik enda till klockan 03! Sen kom vi då hem och sova! På lördag så vaknade jag först 11 och åt sedan morgonmål och spelade sedan kortspel med jessy enda till kl.12.30. Sen for vi och ro med roddbåten! Åt sedan resterna från förra dagens lunch och det var jätte gott! Sen kl.14 så körde pappa mig till soffis lande och där så var jag till kl.19! Där så åt vi, simmade, rodde och sånt roligt! När jag kom hem så åt vi genast middag och efter det såg vi på fotbolls matchen brasilien - italien! Somnade typ halv ett och vaknade kl.10. På söndag så städade vi och packade på förmiddagen. Sen där vid 14 så åt vi lunch och sen var det så fint väder så jag solade i en timme! Vi startade hemmåt vid 16 tiden och när vi kom hem så mådde jag helt jätte illa så jag packade först upp min kass och sedan sovde jag enda till kl.21, eller jag var på weheartit och säkte på workout, fitness m.m! Så nu har jag bestämmt mig på att börja träna på egen tid liksom så att jag får min "dröm kropp " tills skolan börjar(49 dagar) Men nåja sen så steg jag upp och mådde bättre och kollade på spanien - nigeria! Somnade vid halv ett! Heijdå!
ps: Bilderna kommer senare idag för jag lägger dom via datan! 




2 kommentarer:

  1. micki du har redan hirvee drömkropp va talar du nu fö skit :DD due smaal :o

    SvaraRadera
  2. haha tack men neij! ;) du har nu först :* !

    SvaraRadera