lördag 8 juni 2013

Screw this i'm going to hogwards !

Heij alla bloggläsare! ♥
Vi hade ju stadi cup på onsdag, torsdag, fredag och idag på lördag. Vi hade första matchen kl.11.15 mot HooGee och den vann vi 1-0 och då slapp vi vidare och hade match 14.15 mot EBK men den förlorade vi 3-2, vet inte alls varför dom var typ helt jätte dåliga men nåjaa whatevaah! Sen fick jag en viking line resa till Sverige som typ "pris"! Jag blev vald till kämparen (tror jag) av turnering så det var jag stolt över, nu ska vi fara till Sverige på sommaren jeiij! Nåja men sen kom vi hem typ 15 och så for jag, Jessy, Nicke och Nina (min faster) till tjärträsket och simma! Kom hem vid 17 och gick sedan ut med Nanna & sedan åt vi tortila!
Nu har vi kollat på american idol som är helt bäst! Och nu kollar vi på indiana jones och skall snart gå och sova. Jag berättar nu kort om den veckan:

MÅNDAG: Första officiella dagen på sommarlovet! Var först hemma men for sedan till soffis lande som jag skrev om i ett inlägg! 

TISDAG: öhm... jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde :') hahah!!

ONSDAG: Jag var på morgondagen med jessy till konstfabriken som jag har bild på ett inlägg vad jag köpte. Sen hade vi två stadi cup matcher på kvällen och vann båda!

TORSDAG: Vi hade två stadi cup matcher och vi vann ena och förlora andra.. Gjorde inte mycket annat sen mer. BTW: Min pappas syster från England kom till oss!

FREDAG: Hade igen två stadi cup matcher och hade första matchen redan 8.30 så det blev jätte tidig väckning då. Vi vann första matchen och förlorade andra. Kom hem och var sedan på kvällen till tjärträsket och simma! På kvällen kollade vi ennu på en film som heter connected som nin kusin har gjort! 
Där  var nu allt om min vecka typ ♥ Heijjdååå !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar