söndag 30 juni 2013

NEW iN❤!

Hej! 
var idag med mamma, pappa och brorsan till itis för att köpa fotbollsskor men fick också hem en hel del annat, hehe! 
Jag köpte: 
Två par fotbollsskor // ett par till konstgräs och ett par till riktigt gräs! Som gröna till konstgräs & röda till riktigt gräs!
- Ena paret kostade 69,90€ och andra paret 49,90€ ( den var typ på nån special;) ( pappa köpte ;)
Adidas tränings t-shorta // en röd med sån dän lila-mörk blå ombré text! 
- 12,90€ (jag köpte den)
Tränings drickflaska // sån dän som man har sport drycker iiii, genom skinlig med pink kork & text pink! 
- 3,90€ (JAG köpte den)
Select 5:as fotboll // en blå-vit select boll som var nummer fem! 
- 39,90€ tror jag, (pappa köpte den;;)
Sen såå fick jag två body shop jordgubbs produkter, eller vi köpte inte dom,
( när min syster var till sverige till våra kusiner på nyåret så glömde hon där dom och när våra kusiner kom till finland igår så gav dom de till jessy(men det var mina!!!) ) så det var historian om body shop produkterna ; ) 

Heijdå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar