måndag 10 juni 2013

I wonder if I've met the person that i am going to marry!

Heij på er! 
Har använt den här måndags förmiddagen effektivt. Jag städade mutt klädskåp och kastade boet kläder som jag inte använder! Det är allt jag har gjort idag! Annars så vaknade jag 9 och sen städade jag tills typ nu, har just ätit lunch! 
Jag har nu på den senaste veckorna tänkt. Jag VILL så jävla mycket sluta innebandyn! Men mamma o pappa låter mig inte:'( Men idag efter träningen så skulle vi ha ett "familjemöte" och tala om det! Jag har blivit mycket mer intreserrad i fotboll nu så ja, sähly är tråkigt och JAG SUGER PÅ SÄBÄ, seriöst. Och idag så far nina hem :'( hennes flyg startar 17 och pappa kommer snart och söka henne för att föra henne till flygfältet...Men det var allt jag skulle säga så see yaa! xx Mickii ( : 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar