fredag 14 juni 2013

I really like doing nothing.

Heij allihopa!
Vaknade runt 10 och åt sedan morgonmål och sånt. Är nu på datan och fixar lite bloggen (picmonkey)!
Vad tycker ni? 
Jag skulle vilja ha typ ett foto på mig (hahaha ; ) och sen så står det typ Micki's blogg eller nåt sånt men jag vet inte hur jag skall göra det... Så nu har jag istället "Micki's värld" med lite space tema! Btw kommentera gärna vilken sida ni just gör headers och sånt. Jag har laddat ner gimp men jag fattar inget av det så nån skulle jätte gärna kunna komma och hjälpa lite! Jag har lite tänkt på att byta blogg till blogg.se för där vet jag hur jag skall göra en header och sånt men nåja, jag byter blogg typ heeeela tiden så jaa inte mera! Dagens planer är typ hemma och sånt för det är så regnit och mulet så det blir en hemma dag, har inga träningar idag men på veckoslutet har vi Summer Cup, det är en fotbolls turnering i Rajamäki! Men nu så skall jag ladda ner lite musik och sånt så heijdåå !
gårdagens outfit, då jag var ute och fota med Minea!

Och på kvällen kollade jag på film! Den där är typ bästa filmen ever! loveit♥

2 kommentarer:

  1. Coolt, din header är typ lika som min :) Bra jobbat Micki!

    SvaraRadera
  2. aiiuu sidu ♥ men hei din e jätte fin Nea :*

    SvaraRadera