måndag 1 juli 2013

I feel like I'm waiting for something that is not going to happen.

Hej!
Idag så har jag varit rätt aktiv och har inte slöat och slappat så mycket förutom då nu!
Jag vakna 9? Sen for jag och jessy vid 11 till ett nytt punttis i stan och skulle prova ut det och kanske köpa ett månadskort till oss, men när vi kom dit så var personalen först där från 16-19 så vi slapp inte in.. Kom hem och gjorde sedan ett eget träningspass. Om du far till weheartit och skriver workout så kommer hur många fitness program. Jag har typ 1000 på min mobil ( bilder )!
Så jag gjorde två sådana och sedan gick jag ut på en lite längre länk med Nanna från 13-14. Sen åt vi makaroni med köttbullar till lunch! Klockan 17 typ så for jag till bollplan och spela lite fotboll / all by myself... hehe!
Kom hem till 18 och så åt vi middag men det var så sjukt äckligt så jag åt ett bröd.. Har nu på kvällen kollat på the game plan med jessy & nicke! Jag älskar den filmen, så söt alltså! Nåja och nu så har jag just varit i suchen och känner mig jäte fresch(stavning..). Sitter på datan nu och lyssnar på musik, cimorelli, fifth harmony & avici är mina favoriter just nu! Heijdå ( :

tycker ni också att juni har gått helt sjukt snabbt :o ..? Men jaåou. hello july då alltså!

Och:::: Jag var idag lite på weheartit och så skrev jag in : white bedroom inspirations 
Och jag hittade helt sjukt fina bilder på rum och hurudant jag vill ha mitt, jag vill ha mitt ljusröd, vit och typ grå och beiget! Aah just det, jag skall ändra om i mitt rum! Ta bort tapeterna och måla allt vitt!
Men nåja här är bilder =





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar