måndag 25 februari 2013

2000 sidovisningar ♥ TACK!

Hei♥
Jag vill bara säga att jag är sjukt glad att jag har 2000 sidvisningar !! Tack tack tack så jätte mycket ni är bäst ni som läser min blogg! Och om ni inte ennu följer mig så följ mig nu för guds skull ^^
Nåja men lite reality nuu, ja den här dagen gick super snabbt men rätt kiva dag nog. Jag började 9 men jag slapp med mamma så jag gick bara en lite bit. Men jag for via butiken och skulle köpa nån vatten med smak men jag hittade vitamin water! Jag har aldrig druckit det förut men fan va det var gott asså. Jag köpte smaken hallon äpple och det var den bästa drickan någonsin verkligen! Den var rätt dyr 2,50e men whatevah. Men jaa i skolan så hade jag  två timmar modda sen lunch men jag åt inte tyvärr för det var kalopps... Usch! Sen efter lunchen så hade vi geografi, engelska och sista timmen matematik. Vi slutade två och efter skolan så for jag och Jessy och hälsa på famo och fafa och där talade vi och så fick vi choklad höhö :) Sen så gick vi ner tilll bussstationen och tog 14.40 bussen hem. Det var typ andra gången jag åker buss sådär hem från skolan så det var awesome! Sen när vi då kom hem, och de tog bara 10 minuter hem. Nåja men när jag kom hem så gick jag ut och gå med Nanna och sedan pluggade jag Huslig ekonomi för vi har prov imorgon, men det känns som om det kommer att gå verkligen dåligt. Men jag hinner nu på kvällen ännu läsa och imorgon på morgonen i skolan om jag far med pappa tidigt. Nu så är jag på datan men borde fortsätta plugga så att jag får högre än 7 iaf...
Kram/M ♥
Ett collage jag gjorde när jag pluggade ♥  Jag, VITAMIN WATER♥ och godis , höhö. och  bilden under representerar sååå mig asså, det är som om någon printade ut min hjärna och skrev det skojigt...  (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar