torsdag 21 februari 2013

Bad is the new good.

Hey!
Jag bloggar nu igen för jag städade rummet och jag lagade ett collage 'av' rummet på pic stitch så jag lägger en bild på den. Jag har inte ennu kommit på vad jag skall göra idag så vi får nu se om de bara blir slappande... Åtminstone så skall jag och skida flata med Niklas så nåt har jag på schemat ! Nåja men i det här inlägget så skall jag nu typ förklara lite om vad jag skall göra i slutet av varje månad. Alltså i min förra blogg så gjorde jag sådana härna January favorites 2013 & nu så kommer det då alltså February favorites 2013! Det som det går ut på är att jag väljer 10 stycken produkter fem stycken skönhet eller lättare sagt " beauty products " och fem non beauty products " Och så fotar jag dem och lägger dom på bloggen, jag skriver också under pris och var man kan hitta det! Men den en da regeln som finns är att dom 10 produkterna som du väljer som din favoriter för månaden så det har du köpt eller användt den månaden!
t.ex. Du kan inte ta en mascara som du använde i Septemer eller en bok som du läste i Januari om du skall göra en Februari favoriter, okej? Jag brukar kolla på t.ex på youtube och där gör många ofta sånt men då är det ju på video så det är lättare men bilder går lika bra! Man kan också göra collage på allihopa men jag lägger bilder bara sådär vet ni! Så det är nu den 21/2/13 och jag lägger säkert upp inlägget typ 27 eller 2 & 3 alltså datumet!
Kram /M ❤






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar