fredag 15 februari 2013

This blogg is confusing me , eh eh eh!

Hei!
Asså jag har ju inte använt den här bloggen för jag har ju en annan blogg mixxii.blogg.se (: kolla gärna in den + min och mineas blogg: suddeomickis.blogspot.com !
Nåja men asså jag tror att jag tänker fortsätta blogga med den här bloggen nu iallafall för blogg.se tilltar typ 24/7... Nåja men det här året har hittills varit jätte bra och så och de har gårt bra i skolan förutom biologi provet som vi hade förra veckan och vi fick de idag... 7- kakka blöja vad jag var dålig! Nåja men annats har jag fått bara typ 9:or och en 10- i mattan!!! Mamma och jag har en sånhän deal att om jag får 10 eller 10- i ett prov så får jag 10€, men istället så beställde jag eller mamma köpte åt mig från cdon.com Vampire diaries 1&2 och 3&4 ettan och tvåan är gjord till liksom en 360 sisig pocket book och trean och fyran en 350 sidig pocket, eller det är säsongerna inte bok 1 (; Nåja men dom borde komma typ på måndag? Men nu idag så var det då alla hjärtans dag och jag fick av soffi en godispåse och jag köper åt henne från himos nånting! Men jag var då i skolan från 8-15 och sen sökte pappa mig o jessy och så for vi till lidl lite o handla! Sen åt vi lunch, nuggettar och franskisar och sedan packade jag allting klart och sådant och sen så startade vi till Himos. Himos är ett slalom center och det tar typ 3 h att köra dit från oss! Vi är i himos till söndag och vi bor i en sån dän mysig stuga och där finns bubbelpool !!! Jjeee ja går säkert när vi kommer hem i bubbelbadet (;
Men ja i himos så finns de 26 slalom backor så jag är i heaven!! Och jag är super taggad för jag inte varit en enda gång een här vintern o skida slalom ennu!! Men gud vad långt det här inlägget blev, alltibg blir långt när man har tråkigt! Men vi är alltså snart framme eller 1halv timme men endå, så vi är framme typ 20 och så mysee vi säkert bara i stugan och imorgon blir det hela dagen slalom!! Så om ni inte förstod de så tänker jag börja blogga här nu istället! :] Puss/Micki (;





2 kommentarer: