tisdag 19 februari 2013

Dream until your dreams end. ♥

Godmorgoon (:
Igår så for pappa och mamma på bio så jag o jessy & nicke kollade på film och åt popcorn, vi kollade på nån film som hette Evolution och den var helt bra men rätt skrämmande! Jag gick och la mig typ 22 men jag läste till typ 23.30 ^^ Boken jag läser heter: "Vad hände med Jennie" och det är 2:ans bok som är skriven av Caroline B. Coney! Nåja men när jag vaknade som var typ 8 så kollade jag lite på Gossip girl och läste lite ennu sen! Nu så har jag ätit morgon mål och skall gå i duschen och sedan vet jag inte... 
Men nåja jag har träningar från 19-21 och så! Men nu så är den här den enda bloggen jag förtillfället skriver i för jag har inte mera mixxii.blogg.se bloggen!Eller jo jag har en blogg med min kompis minea : http://suddeomickis.blogspot.com/ och där så skriver vi båda! Men nu skall jag gå i duschen så puss&kram/Micki ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar