söndag 24 februari 2013

Belive in yourself! ❤

Godmorgon!
Igår så var vi då på kalaset till typ 16 och sedan så hämtade jag bara pengarna och så kom minea och söka mig. Sedan så åt vi då till typ 17.30 och så gick vi till filmtown och köpte godis och därifrån så kom sedan pappa och söka oss. Sen så körde vi då hem henne och sedan for jag genast ut och skida flata 7km ! Sen kom jag då hem och så pluggade jag på hussa provet men det känns som om jag får typ 4 i provet för jag hinner inte läsa mycket idag och sedan är det bara måndagen kvar... Men idag så skall jag nu stiga upp och äta morgonmål och sådant och så kanske jag hinner plugga lite men sen så startar bussen 12.30 och vi har två matcher & vi är hemma typ 19! Nu kommer lite bilder från igår:
Kram/M









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar