fredag 15 februari 2013

HIMOS!

Hei!
Det blev endå bloggande idag för jag har nu inte så mycket att göra och jag har mycket att berätta.
Jag vakna kl.8.30 och så åt vi alla morgonmål och klädde på oss och sånt, klockan 10 så for vi till det där huset där man kan hyra utrustning och sånt och så hyrde vi skidor då! Vi skidade från 10-15.30 men vi ät imellan! Sen då när vi kom hem så böt jag om till mys kläder och läste en bok som hette " Saknad: Jennie 3 år, jag läste typ 50 sidor och jag är helt besatt av den. + det finns 7 böcker så det ör ett plus, jag hatar när de typ finns 2 böcker och så tar de slut! Nåja efter att jag då hade läst så for jag i bubbelbadet och sedan så läste jag lite till, haha! Sen åt vi typ 19 och nu så kollar vi alla på någon random film och äter popcorn och godis<: nam nam! Men ja imorgon så far vi igen och skida och sånt! Jag kan säkert blogga imorgon. :)
Puss/Micki!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar