onsdag 20 februari 2013

no time for regrets .

Heey (:
Idag så var jag med Sofia och skida slalom från 11-14 och sedan så förde vi hem henne och min lillebrors vän. Annars så vakna jag färst typ 10 idag så det blev lite stressigt men whatever! 
Vi åt mat redan 16 och efter de så har jag städat lite och läst rätt mycket för jag skulle vilja få klart boken idag eller imorgon så att jag kan börjar med vpd serien, jag längtar såå, för jag hart kollat vart enda avsnitt av Vampire Diaries och nu skall dom göra eller tillverka säsong 5 !!! Imorn så har
jag ennu inte några planer men jag har träningar 16.30 så hoppas att jag nu hittar på nåt att göra före det! Men nu så skall jag ta en dusch och sånt mysit och kolla på lite Gossip girl kanske. 
Kram /M 
Bucketlist ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar