torsdag 28 februari 2013

tough life tough choices. BIG mistakes!

Heey!
Mitt humör är nu typ " vad fan har jag gjort mamma & pappa är säkert helt jätte förbannade på mig" ... Men jag börjar nu och berätta från början:
Jag hade skoldag från 8-15... Efter skolan så gick jag och sandra upp till kokon och så for jag till hallen och hon nånstans (; Sen så hade jag träningar från 16.30-18.30 och efter det så kollade jag lite på fotbollsträningarna som det laget som jag spelade förr i hade. Jag har tänkt på att skall jag fara tillbaka för jag har typ en paus och jag skulle måsta börja bestämma mig så det är varför rubriken har tough choices. Men deras träningar då jätte tråkiga ut så jag tror inte att jag fr mera tillbaka, men jag måst tänka på saken ennu lite men bara pytte pytte lite! Men nåja sen kom pappa och söka mig och han sa ingenting så jag blev lite sådär "what the heck is going on" . Men nåjasen så for vi hem och jag lagade lite nugettar och sånt och så när jag åt så kom jessy och skrattade som nåt freak och så undrade jag då var de var. Hon tog fram någå EF språkresa papper och så var det typ en räkning. Det stod att Michaela Tuominen skall till Torique eller nåt sånt på sommaren och att jag skulle bo i en världsfamilj och alltsammans blev och kosta 1845 €... Men jag har inte beställt nån resa för fan?!
Nu verkar de vara så, på sommaren så ville jag, jessy och min kusin anni fara på språkresa men föräldrarna gav inte lov men vi var jätte ofta på dom där där
sidorna och kolla priser och försökte övertala våra föräldrar att få åka. Och vi har fyllt i dom där blanketterna men vi har förstås aldrig skickat dom. Och idag så kom det typ ett helt kuvert full med information om " min sommar i Torique " jag måste tydligen ha skickat de... Det var så fans pinsamt men endå så kisade jag nästan ner mig när jessy sa de !! Men som tur så har jag världens bästa mamma som inte vill betala 1845 € så hon skall ringa dit imorgon och säga att det var ett missförstånd och avboka! Puusst va skönt, men jag känner mig endå sådär ni vet skrajja att man inte kan avboka och sä måste jag själv fara till nån random stad i England och försöka spara ihop 2000€ .. Men jag typ ber på knäna att man kan avboka! Så nu vet ni storyn ('; mobba mig inte för det ni vet alla gör misstag och där för står det BIG mistakes ! ^^
Reality: Jag var sedan i duschen och har gjort läxor och skall nu läsa lite och sedan typ sova! Kram/M





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar