onsdag 27 februari 2013

February favorites 2013 ❤

Heey!
Här kommer nu månadens favoriter:
Förlåt att jag glömde o säga att man kan också lägga favorit sång!
Kram/M

 - Alltihop -


Jennie serien: 1:an : Suomalainen 15euro typ.
2:an & 3:an biblotekets men finns nog i suomalainen eller cdon.

1D cd, take me home : Cd butik 16,95 euro

Robinhood typ 5 euro kanske...
Rum sprej som doftar ny tvättade kläder.♥

(äppel)Ljus från IKEA 3,95 euro

En sån dän sticka som överför bilder från kameran till typ paddan ♥
Gigantti 20-50 euro!

Hårsnoddar till tyå flätor. Jag fick dom från tandläkaren men jag använder inte mera den tandställningen så jag har dom som pampulor.♥


Hot pink wild mild nagellack från Seppälä för 2,95 euro (:


Volume falsies express maybeline mascara från olika make up butiker för typ 15 euro♥


Lip smacker fanta från Kappahl för 3 euro ♥


Lumene Natural code Matt powder ♥ från emotions 11.95 euro ♥


Favorit sånger : ( jag kunde inte välja mellan dom så... (:)
Bridgit Mendler - Ready or not ♥
One direction - One way or another ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar