söndag 24 februari 2013

Just one last time ❤

Hei på er!
Nu skall jag då alltså berätta om min dag:

Jag vakna 9 och så läste jag äntligen klart Måste jennie välja boken och den slutade helt perfect, happy ending <: Sedan så gjorde jag då sånt därant basic things som typ åt och sånt och sedan så pluggade jag på huslig ekonomi men det känns som om jag blir underkänd för jag har läst så dåligt... Men jag har hela dagen imorgon på mig att läsa så det blir en pluggdag verkligen. Nåja men back o track. Jag åt kokoslax och ris och sedan så klädde jag på maej innebandy spelkläderna och så for vi. Bussen startade från kokon 12.30 och vi var i hallen 13.30 så det tog en dryg timme. Sedan så hade vi först match mot Kapa och den vann vi 7-0! Och andra matchen ar 17 mot KooVee och dom leder serien och vi vann dom 3-0 !!! Det var en otrolig känsla för dom har typ aldrig förlorat en enda match så.. Men vi var hemma 19 och så gjorde jag läxorna och åt plättar & bastu! Nu så började jag just läsa Vampire diaries : Uppvaknandet och kampen! Jag har läst typ 2 kapitel och den är jätte bra samma som boken nästan bara att där är två av hennes kompisar som jag nog inte har hört talas om i serien. Men nu så skall jag börja tuti så godnatt på er och hoppas att ni får en skojig måndag...
Kram/M





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar