fredag 8 mars 2013

Happy women´s day ♥ !

Hei :3
Glad kvinnodag alla flickor & kvinnor ! Hoppas att ni har haft en bra dag för det har jag haft.
Jag var i skolan från 8-14 och sedan så hämta mamma mig från skolan och så gick jag då ut me Nanna och åt lite och sedan så hade jag träningar från 16.30-19 och efter träningarna så for jag i duschen och städa rummet och sedan så åt vi ! Nu så kollar jag, jessy & nicke på wild kids och vi ska väl kolla på nån film sen, movienight! Men imorgon så har jag ingen väckning så det är skönt. Jag far med Juulia och dom kommer 12 och söka och så kommer vi hem typ 20? (: Sen så kollar jag på MELFEST FINAL! och så sova (: för jagf har också matcher på söndag och micho kommer och söka 8... usch endå. Vi har match 10 & 13 så vi är hemma säkert 15 <: Där var nu lite om mitt veckoslut & jag bloggar säkert inte imorgon utan först på söndag för jag hinner inte imorgon tror jag!
Kram/M ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar