söndag 31 mars 2013

You will forever be my always! ❤

Hei!
Idag har varit en jätte kiva dag som började med att jag vakna 8, men så hade ingen vaknat så jag stoppade i hörlurarna och kollade ett avsnitt av tvd, typ ett av de första! Jag tror att jag skall kolla dom här första avsnitten nu lite för nästa avnitt 19/4 kommer först 18 april.. Nåja men sen så gjorde vi då allt vanligt och så spelade vi lite wii igen. (; Sen körde vi till gamlastan och så gick vi alla där i ca' 1 timme! Sen när vi kom hem så åt vi lunch och kl.14.30 så startade dom hemåt så dom är snart hemma! När dom hade farit så hade jag en sån dän " jag vill möblera om i mitt rum" humör så jag och jessy skissade lite och sedan så började vi tömma skåp och hyllor! Jag har just blivit klar med rummet och jag är sjukt jätte nöjd med resultatet! Fast asså vi kollade en film som hette never,and och så var jag ute med nanna där i mellan så det tog nog inte 5h! Jag fotade lite rummet men jag har inte nåra "före" bilder så det kommer bara såhär! Jag fotade också på fredag före min gumor och dom allihopa kom så här kommer lite bilder från det åxå! Men här kommer nu bilder och en hel del! Kram/M

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar