måndag 11 mars 2013

If i lose myself tonight.

Hei & glad måndag... !
Min måndag börja med att jag hade finska sedan matta, x2 musik & till sist dubbeltimme fyssa! Jag hade skoldag från 8-14 och sedan så cykla jag me då. Här hemma har jag bara typ chilla och sluiba men några kreativa saker har jag gjort. Jag dekorerade mitt hk häfte med paketspapper och bilder från frida tidningar! Jag har gjort ett collage så det kommer bild. Andra saken jag just gjorde var att jag laddade ner musik till telefonen för jag hade verkligen bara gamla sånger så lite uppdatering! Nu så sitter jag bara på datan och skall snart göra lite läxor och så har vi hussa förhör imorgon... Usch endå ! Men nu så ska jag lyssna på musik och göra läxor så vi sees (: Och förresten jag har börja totalt ÄLSKA imagine dragons & One republic och katy perry! Så jag ladda typ 7 perry sånger... ♥
Kommentera åxå gärna vad ni skulle vilja att jag skulle blogga om för jag saknar totalt inspiration så det skule vara naiissiiit :3 Men nu kommer lite bilder från igår & idag !
Kram/M ♥



Aws va sött ! (: ( harry styles <: )




2 kommentarer: