söndag 24 mars 2013

nooo! , it´s weekEND.

Hei!
Den här dagen har gått super snabbt tråkigt nog. Men alltså jag vakna då 9 och så åt jag morgonmål & klädde på mig och så kolla jag och jessy på en skräck "horror" film som hette frozen och var K-16 :( Fast vi kolla typ bara början och slute, alla dog...
Nåja men sen kom pappa och söka oss och så for vi till kokonhallen för min lillebror hade gustafstävlingar. Han vann längdhoppet & tvåa i 30m! gratttiiiiis , stolt storsyrra! Sen då kolla jag lite på sandras fotbollsträningar & sedan till aurora där mina tjejer hade playoff! Dom vann 4-0! Efter matchen så orka typ mamma och pappa säkert int laga mat så vi for via mcdonalds drive in och köpte mat! Mums, första gången det här "året"! Efter att vi då hade ätit så övade jag på hk & nu är jag på datan och har laddat ner musik och bloggar nu! Imorgon blir det då skoola, nej! Men vi har ju bara typ 4 dagar för vi är ju lediga på fredag och sen nästa måndag för det är pååååsk :>häär kommer nu lite mobilbilder från idag!  Kraaaam/M








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar