torsdag 28 mars 2013

You're just like mondays, nobody likes you.

Glad påsklov!
Idag efter skolan så blev det då påsklov, jag var i skolan från 8-13 och jag hade 3x slöjd, där hade jag verktygsförhör och jag fick 9- !! Jag trodde att jag skulle på 5 så jag är skit stolt! Nåja men sen var det lunch och det var ugnsbakad kyckling & ris, mega gott! Och på uterasten så hade alla tutorerna gömt 500 små påskägg ute på gården så på 12: ans rast sprang alla runt på gården och letade påskägg, jag fick 4... (; Sen hade vi då två timmar modda och sen sluta vi! Malin, min kusin så jag och jessy for med henne efter skolan genast till konstfabriken och gick där och satte sedan typ 2h i kaffehuset... Så vi tala nu där och jag tog en kakao! Mamma kom då sen o söka typ halv fyra och så hemma så har jag nu städat och varit med mamma till citymarket o köpa lampa och mingnon ägg. Och jag såg att det har kommit London Rimmel & ESSIIEEE nagellack dit såå jag ska säkert köpa nåt, fast dom kostar typ 15€! Men nu så kommer det inget i tv:n så jag kollar säkert på nån film på netflix via paddan! Kram|M

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar