tisdag 19 mars 2013

Radioactive ♥

Hei (:
Förlåt att jag inte bloggade, jag hade på det sättet inget att blogga om så jag tar allt nu i stället!
Igår så var jag i skolan från 8-14 och vi hade nu finska,matta,fysik & musik! Och enda extra med den dagen var att jag övade på vet ni den här " the cup song " från Pitch Perfect. Nåja men jag kan den men inte så där jätte snabbt (: Så det övade jag på i två timmar? c; Sen så var jag på datan och var o köpa glass & läxor. Det var typ min måndag.
Idag så hade jag skoldag från 9-14 och vi hade fysik, x3 hussa och historia! Här hemma har jag ätit mellanmål och laddat ner lite musik just & läxor. Här kommer nu lite favorit sånger just nu!
PS! Dubstep violin är nu 1:a den är så braa! Tack tack tack att jessy hittade den ♥

The cup song ☻

HELT KLART BÄST ♥ ! 1 

Danmarks esc låt, jätte bra!

Norges esc, helt bra!
Och till siiiisssstt :: IMAGINE DRAGONS ♥ jag vet inte huur mycket jag älskar dom: 
- On top of the world
- Radioactive
-It´s time &
- Demons (: 
Ni ska jätte gärna kollaa in dom ☻ Här kommer min favorit av dom:

RADIOACTIVE ♥ super bra (:
Kram/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar