fredag 22 mars 2013

I hope you're happy. ❤

Hei och glad fredag!
t.g.i.f är verligen min känsla & tunne! nåja men annars så hadd jag en helt vanlig skoldag från 8-14 och mamma kom och söka mig ! Sen gick jag ut med nanna och därifrån har jag några bilder! Sen kom jag hem och så åt jag lite mellanmål & sedan träning! Våra träningar tog redan 18.15 slut och sedan så gick jag till smarket för mamma var och handla där, sen så körde vi hem och gjorde varma smörgåsar med kyckling inuti! Jätte gottt, bild har jag åxå! Men nu så är jag propp mätt och så så jag tar en snabb dusch och sedan så ska jag kollla på det nya avsnittet av TVD!! Det kom idag kl.17 men jag tränade då för fullt så jag kollar det nu på kvällen istället (: Jag bloggar imorgon mer om imorgon dagen men jag har två innebandy matcher på schema <:
Kram/M










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar