onsdag 13 mars 2013

I got 99 problems but a pitch ain´t one.

Hei (:
Igår så var vi då med laget och kolla på pitch perfect och den var helt super mega bra ♥ Enligt mig den bästa jag har sätt<: Ni skall verkligen gå och kolla på den om ni int ha redan!
Men idag så hade jag skoldag från 8-15... Och så tog jag 15.10 bussen hem och så gick jag ut med nanna och så lackade jag lite naglarna och kollade ett avnitt av vpd♥ Just så åt vi ugnskorv och nu så är jag på datan och skall just damsuga huset. toppen :< just vad jag behövde, eller int. Nåja men jag har inte träningar idag så jag chillar säkert nu bara. Här kommer nu lite bilder från weheartit på pitch perfect och så gjorde jag en typ header från pp och olika andra! ♥
Kram/M ♥




ska jag lägga den här som header?<: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar