söndag 17 mars 2013

Oh darling go buy a personality !

Hei !
Förlåt att jag inte bloggade igår, jag glömde helt bort det faktiskt... Oops. Men asså igår så var jag på förmiddagen bara hemma och sen for jag med allu och minea o kolla på beautiful creatures på bio. Den börja 18 och slutade 20, sen så kom jag hem o så åt vi och sedan kollade vi film. Jag somna typ 23 och vaknade idag 8! Jag kollade på youtube på en tjej som hade gjort en typ iphone case collection och hon hade världens finaaste skal vekligen! Ett var typ som tribal pront och två hade prickar! Jag ska köpa från ebay om mamma går med på det! Annat har jag inte hunnit med än att ätit morgonmål och nu så ligger jag i sängen och bara pillar på mobilen. Jag skall kl.13 med minea lite och fota och sådant och sedan så har jag inga andra planer än typ läxor & ut med hunden! Här kommer nu lite bilder från igår & idag! Och så gjorde jag en önskelista fast jag har födelsedg i oktober... haha^^
Kram/M















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar