lördag 2 mars 2013

Without art, earth would just be "eh"

Godmorgon på er!
Idag så är det entligen lördag och veckoslut, gud skönt alltså! Nej men alltså igår så hade jag då innebandy matchen och den gick helt bra och sedan när jag kom hem så åt jag och kollade på wild kids, men varför i helvete skulle vargarna vinna?! Jag blev jätte arg och ledsen för förra året så fickc båda lagen endå sedan åka till afrika men inte det här året tydligen... Fuuu på dom som kom på den dumma idén. 
Men sen så kolla alla andra på skyfall men jag ville inte kolla på de så jag kollade på pll på paddan. Fast jag är bara nu på andra avsnittet i tredje säsongen.. (S03 E02 ♥) Jag kollade på två avsnitt igår kväll och idag på morgonen så kollade jag på ett också. Annars har jag städat upp lite oh bäddat sängen och sånt och nu har jag laddat ner musik till min mobil så nu har jag nya sånger! Idag så skall vi på min kusins kalas och typ inget annat. Imorgon har jag ingenting heller så det är jätte jätte skönt + att jag inte har prov på fyra veckor framåt nu !! & en annan sak som jag var jätte glad över är att det har kommit påsk godis till matbutikerna så det tänker jag köpa idag som lördagsgodis! Det är min all time favorite godis♥ 
Kram/M 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar