fredag 31 maj 2013

It always seems impossible until it's done.

Hei allihopa!
Här vid datan sitter en jätte glad tjej! because...: Idag var det sista skoldagen! Eller nåja vi har ju nog ennu imorgon vårfest & betygsutdelning men SEN så är det summer vacation ! yay! 
Men nåjaa nu från början av dagen!
Vi hade skoldag från 9-12, utedag! Vi gick typ runt i Borgå och svarade på frågor om borgå..? Random jag vet!Vi åt lunch i skolan i sena mat turen och efter det så hade vi knytkalas! Efter skolan så for jag, Minea och Soffi till amarillo och äta och det var underbart gott och jätte roligt åxå! Sen kom jag hem där vid 14 och så gick jag ut med Nanna och efter det for jag, mamma och Jessy till stan och köpa skor! Jag fick hem med mig ett par flipp flopps som var sånt dänt fint mönster i färgerna rosa, brun, gul, turkos m.m. Och ett par ljus rosa med vita prickar super söta ballerinas! Just var ocksåå sandra och sandras hund här hos oss så att dom fick leka och jag och Sandra talade, hoppade på tramppan och tyyp spelade fotboll och chillade! Nu så är jag på datan och skall snart kolla film fast jag borde nog inte vara så länge uppe för vårfesten imorgon börjar ren kl.8 och slutar 10! Men jag bloggar mer om det imorgon så heijdå! ♥
Från onsdag när vi var till lidl och köpa glass! 
nea som är kreativ och gör sången : EMMA av - Satin Cirkus!

 torsdagens outfit!

 dagens outfit!
amarillo ♥ !
MAT! 
tåtossorna (stavning??) som jag köpte : ) "mamma köpte" !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar