torsdag 30 maj 2013

next week is summer bitchees !

Hej! 
One freaking day tills det är sommarlov! Jag är så sjukt taggad, jag har väntat på sommarlov sen tyyp skolan började i augusti 2012. Och nu så är det äntligen bara en dag kvar och jag är så ursäkta JÄÄVLIT glad!! Men idag så hade vi bara skoldag från 8-12 och där imellan kollade vi bara på typ film... Sen efter skolan så for jag med Nea till konstfabriken för att hitta en avslutnings klänning till mig till lördagen! For ennu sen efter det till stan och gick där runt i olika butiker med Nea, Arianna & Allu! Klockan två for jag hem. Sen hade jag nu just träningar från 17-18.30 och blev sedan helt jääte arg för när jag satte mig i bilen så sade mamma att vi skulle och storhandla mat... Och när vår familj storhandlar så räcker maten till hela veckan, och tar btw ungefär en timme iaf att handla... Men orkade inte alls fara med så stannade i bilen. Fast insåg efter en stund att det var en jätte dålig ide för det första så var det helt mega hett och det andra så har vi knytkalas imorgon i skolan så jag måst köpa nåt gott till det. Men jag cykar säkert till butiken före jag far till skolan imorgon! Just så var jag i duschen och skalll göra nåt nu! Vet inte ennu men heijdå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar