lördag 4 maj 2013

Smile and the world smiles with you.

Hej!
Igår på kvällen när dom sedan for hem klockan typ 22 så for typ alla och sova då redan..? Men jag kollade ennunvia netflix min favorit film 'of all times' a cinderrella story med Hilary Duff oc super heta Chad Michael Murray! Men den tog då slut typ 23.40 och sedan så tvättade jag bara ansiktet och sedan sova. Jag vaknade typ 8.30 och inget annat extra gjorde jag på morgonen. Sen 11 så for alla utom jag till stan, men jag orkade inte för jag måste städa mitt rum och öva på mattaprovet för det är sista provet före sommarlovet så jag tänker nu verkligen satsa! Först så cykla jag till bibban för jag hade reserverat en bok och jag fick idag på morgonen ett sms att jag kunde komma och söka den från bibloteket. Så jag sökte den och så läste jag i typ en halv timme och sedan kollade jag det nya avnittet av tvd. Helt mega bra var det! Sen så när det var slut så tog jag matta boken fram och började öva på mattaprovet. Mamma och dom andra kom typ sedan genast. Jag gick ut och gå med Nanna från 14.30-15.30 alltså helt just och nu så övar jag på matta provet igen. Btw min moster sover i min lillebrors rum så han sover i mitt rum, vi drog ut sängen liksom. Men idag så for pappa och niklas på en innebandy turnering till tammerfors så han sover inte där. Så jag lämnade kvar sängen fast det är nog ganska trångt erkänner jag, men mysigt! See ya soon! Pussii(::









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar